۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۲۸۹۶
امام جمعه شهرسامان:

مکتب امام خميني (ره) يک بسته کامل از اسلام است

امام جمعه شهر سامان گفت: غفلت ازبرخي ابعاد انحرافات را به وجود مي آورد.
مکتب امام خميني (ره) يک بسته کامل از اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه مقام معظم رهبري در مرقد امام خميني(ره) به معرفي اسلام ناب و نفي اسلام امريکايي و اعتمد به وعده الهي و بي اعتمادي به مستکبران و طرفداري از مستعضفعان و نفي اشراف گري عدم سازش با قلداران وتوجه به استقلال و وحدت ملي پرداختند، اظهار داشت: بزرگداشت بزرگان و علمداران هدايت همچون امام راحل خود شاخصي است براي استمرا ر حرکت در مسير درست که مقام معظم ربري فرمودند، مکتب امام يک بسته کامل از اسلام است.

ملک پور با بيان اينکه اسلام همه مولفه ها را کنار هم دارد، بيان داشت: غفلت از برخي از ابعاد انحراف به وجود مي آورد.

وي با اشاره براينکه را مقام معظم رهبري سه بعد مکتب امام (ره) را عقلانيت، معنويت و عدالت عنوان کرد و بيان داشت: عدالت امام پرهيز از اشرافي گري و توجه به پابرهنگان و مردم ضعيف بوده است.

ملک پور با بيان اينکه امروزه نبرد جمهوري اسلامي با استکبار همانند نبرد پيامبران با طاغوتيان است ،عنوان کرد: معناي استکبار ستيزي يعني اينکه يک ملتي زير بار مداخله جوي و تحمل قدرت هاي استکبار گر يا انسان يا دولت مستکبر نرود.

وي عنوان کرد: همين درس از مکتب امام در چگونگي مذاکرات کافي است .

ملک پور با بيان اينکه قيام ۱۵ خرداد دستاوردو پيام مختلفي داشت و دارد و مهم ترين پيام ۱۵ خرداد اشکارا کردن ماهيت ضد اسلامي شاه و سند مخالفت ملت با استعمار و استبداد بوده است.

وي تصريح کرد: قيام ۱۵ خرداد ثابت کرد که ملت مسلمان ايران هراسي از تهديد و تحريم ندارد .



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۲۲

29 Dec 2019